Geoblog.pl    magiana    Podróże    Hiszpania 2011    Barajas airport

Barajas airport

Hiszpania
Hiszpania, Barajas

Na rano miałam jeszcze plany, ale nie udało mi się wstać, bo bardzo późno zasnęłam.
Wygrzebałam się dopiero po dwunastej. I tym razem to ja musiałam się spieszyć i chodzić po ruchomych schodach lewą stroną. Szybko na lotnisko. Do terminala idzie się i idzie i na to też trzeba brać poprawkę. Miło, że na całej drodze są ruchome chodniki, zabawa jest przednia ;)
Niepotrzebnie się tak spieszyłam, bo lot jest opóźniony o półtorej godziny (ponoć w Alicante była od rana zła pogoda). Przychodzą Asia i Ala, lecimy razem.

Lotnisko jest naprawdę ogromne - jedno z największych w Europie. Naliczyłam aż trzy wieże kontrolne, chyba ze trzy drogi startowe. A tak naprawdę jest ich aż cztery. Pozwala to na aż 120 operacji na godzinę. Niesamowite! Kontrolerzy mają tu dużo pracy.
Startujemy prawie równolegle z innym samolotem, prawie jak w szyku ;)
Po starcie widać przepięknie całe miasto. Najbardziej rzucają się w oczy wieże madryckiego city AZCA, stadion, no i cmentarz ;) Rewelka!

Lecimy na 27 000 feetach. Większość drogi nad oceanem. Widać chmurki na dwóch poziomach.