Geoblog.pl    magiana    Podróże    Sardynia 2012    dróżką wśród oliwek

dróżką wśród oliwek

Włochy
Włochy, Porto Liscia

Jedziemy jeszcze zobaczyć Spiaggia Liccia.
To długa plaża, ale też kamyczkowa.
Przy wjeździe na znaku cała lista obrazków, czego tu nie wolno. Na przykład nie wolno grać w piłkę. Ech, ta Italia! ;)
Na plaży jest centrum surfingu. Można też pożyczyć kajak. Teraz nie ma tu już prawie nikogo, poza kilkoma Niemcami. No tak, w porównaniu do Bałtyku, woda nie jest taka zimna ;)
Ale słonko już nisko plus wiatr powodują, że jest jednak dość zimno.

Dróżka do plaży jest super, dość długa, wije się i wije wśród zielonych krzaków, kamiennych murków i drzewek oliwnych - pięknie!

Wracamy do Santa Teresa. Na kolację szynka, serek, reszta papryczek i pasta z sosem pomidorowym - pycha! Zaglądamy jeszcze do książki ze zdjęciami z góry - to już rytułał ostatnio. Szukamy najładniejszych plaż, na tych zdjęciach doskonale widać, gdzie mają najpiękniejsze kolory :) A tak swoją drogą jak fajnie musiał mieć ten fotograf, tak sobie robić zdjęcia z góry, rewelka!

Wychodzę jeszcze na dwór. Chmurki zapieprzają, ale widać Wenus i Plejady. Pachnie, dookoła znów słychać cykady - pięknie. To ostatnia noc tutaj, więc najchętniej całą bym tu przesiedziała!