Geoblog.pl    magiana    Podróże    Europe Tour 2009 - wersja robocza    szkoda, że już ciemno

szkoda, że już ciemno

Grecja
Grecja, Ioánnina

Droga prowadząca do Ioanina jest dość kręta, bo przez góry prowadzi. Szkoda, że tych gór nie mogliśmy zobaczyć, ale ciemno się już zrobiło. W dodatku wlekliśmy się za tirami, bo z wyprzedzaniem na takiej drodze ciężko.

W końcu wjechaliśmy na autostradę. Ta akurat nie była płatna, bo dopiero w budowie, widać, że nowiutka. Pełno na niej tuneli.zjazdów zbyt wiele nie ma i trzeba uważać, żeby nie przegapić, bo czasem jest zjazd tuż za wyjazdem z tunelu.
Zbyt długo autostradką nie pojechaliśmy gdy trzeba było zjechać w kierunku Meteorów. Droga pokręcona jak cholera, trzeba było jechać powoli. Znów szkoda, że ciemno, bo niezbyt wiele w tej ciemności widać. Ale za to mogę pogapić się na niebo, które jest cudnie usiane gwiazdami, bez trudu widać Drogę Mleczną.

Gdy zjechaliśmy już z gór, czas najwyższy był już zatrzymać się na spanie. Tym razem przy drodze, przy knajpie z weseliskiem chyba, bo nie było już sił, żeby szukać spokojniejszego miejsca.